Iako ima najviše stajališta na Savi, najveći realni problem gradjana predložena linija rešava upravo na Dunavu, spajajući Donji Dorćol sa Zemunom. Tu postoji najmanje raspoloživih opcija trenutno.
Mislim da predlog imena SavaBus nije adekvatan i da ne treba da se vezuje za reč Sava - pogotovo ako se predlaže sistem koji ubuduće može obuhvatiti prevoz na obe reke.
Ono što je prikladnije je da se linija zove S ili S1 (Sava 1), dok bi eventualna dunavska linija označi kao D ili D1. A sam sistem rečnog prevoza bi trebalo da ima neutralnije ime.
"Metro na vodi"
Moderator: Igor
-
srdjan
- Higher intermediate
- Postovi: 548
- Pridružio se: Sre Sep 29, 2010 10:19 am
- Lokacija: Europe
- Kontakt:
Pohvaljen: 1139
Pohvalio: 73
Pohvalio: 73
-
dragan
- Expert
- Postovi: 8889
- Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
- Lokacija: Fruška gora
- Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 608
Pohvalio: 608
Re: "Metro na vodi"
Oznaka trase samo slovom i brojem može da bude samo zvanična
ali tako nešto neće biti prihvaćeno od beogradjana, koji daju nadimke.
Možda nešto neutralno kao "BG Kat" ( Beogradski katamarani) što je
ustvari ime za vrstu prevoza i obuhvata sve "sadašnje i buduće" linije.
ali tako nešto neće biti prihvaćeno od beogradjana, koji daju nadimke.
Možda nešto neutralno kao "BG Kat" ( Beogradski katamarani) što je
ustvari ime za vrstu prevoza i obuhvata sve "sadašnje i buduće" linije.
dragan » 27 Sep 2019 09:42 am napisao:Ako bi interval dolazaka broda bio ~30min, onda bi ovakav položaj bio na trasi.
Dva bi se nalazila na krajevima, a druga dva negde na sredini oko 'BG na Vodi'.
Položaj brodova bi mogao da se uvek vidi na nekoj aplikaciji za mob.telefone.
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13151
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16321
Pohvalio: 38007
Pohvalio: 38007
Re: "Metro na vodi"
Што се тиче имена, ја предлажем хидробус, то је најнеутралније а опет асоцира људе да се ради о јавном превозу 

-
dragan
- Expert
- Postovi: 8889
- Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
- Lokacija: Fruška gora
- Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 608
Pohvalio: 608
Re: "Metro na vodi"
Pošto bi to bilo "Javno-privatno partnerstvo", moralo bi da se formira neka
deoničarska firma, pa bi možda odgovaralo "Beogradski katamarani"doo.
Grad bi izgradio i održavao svu potrebnu infrastrukturu, pontone za pristan
i prilazne puteve, možda neko osvetljenje i ostalo po zakonu za pristaništa.
Privatnik ili neka privatna firma bi vršila prevoz sa nap. četiri katamarana i
naplaćivala karte, a procentualni odnos u zajedničkoj firmi bi se dogovorio.
deoničarska firma, pa bi možda odgovaralo "Beogradski katamarani"doo.
Grad bi izgradio i održavao svu potrebnu infrastrukturu, pontone za pristan
i prilazne puteve, možda neko osvetljenje i ostalo po zakonu za pristaništa.
Privatnik ili neka privatna firma bi vršila prevoz sa nap. četiri katamarana i
naplaćivala karte, a procentualni odnos u zajedničkoj firmi bi se dogovorio.
-
dragan
- Expert
- Postovi: 8889
- Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
- Lokacija: Fruška gora
- Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 608
Pohvalio: 608
Re: "Metro na vodi"
Svojevremeno je Gradska uprava uradila ovaj plan sa 7 pristana
koji su bili predvidjeni za turističke ture i 5 savskih se poklapa
sa trasom za katamarane - hidrobuseve, osim ona 2 u Dunavcu.
Mi umesto njih imamo pristane na Dorćolu i u Zemunu, jer ovo
nije turistička linija, već buduća redovna linija Javnog prevoza, pa
zato imamo 3 pristana u Savskim blokovima, a "oni" samo jedan.
koji su bili predvidjeni za turističke ture i 5 savskih se poklapa
sa trasom za katamarane - hidrobuseve, osim ona 2 u Dunavcu.
Mi umesto njih imamo pristane na Dorćolu i u Zemunu, jer ovo
nije turistička linija, već buduća redovna linija Javnog prevoza, pa
zato imamo 3 pristana u Savskim blokovima, a "oni" samo jedan.
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG_20191018_162837.jpg (63.55 KiB) Pogledano 13423 puta
Pohvale za post: 1
-
dragan
- Expert
- Postovi: 8889
- Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
- Lokacija: Fruška gora
- Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 608
Pohvalio: 608
Re: "Metro na vodi"
Za sada su očistili obalu na mestu za pristan kod petlje Radnička.Дошљак » 30 Sep 2019 09:42 am napisao:. . ту је пешачка комуникација између стајалишта јавног превоза и приобаља лоша, .
A, već postoji obaloutvrda i staza do stepenica za stanicu na mostu.
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13151
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16321
Pohvalio: 38007
Pohvalio: 38007
Re: "Metro na vodi"
Добро су се сетили 

-
Прле
- Higher intermediate
- Postovi: 1658
- Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2027
Pohvalio: 1937
Pohvalio: 1937
Re: "Metro na vodi"
dragan » Суб Окт 12, 2019 11:54 am napisao:Oznaka trase samo slovom i brojem može da bude samo zvanična
ali tako nešto neće biti prihvaćeno od beogradjana, koji daju nadimke.
Možda nešto neutralno kao "BG Kat" ( Beogradski katamarani) što je
ustvari ime za vrstu prevoza i obuhvata sve "sadašnje i buduće" linije.
Катамарани би имали смисла само ако би се заиста такав тип пловила и употребио. Међутим, ако то не би био случај онда је име неадекватно. Још неутралније је по мени Београдски рекобус тј БеРеБус или још краће Б'Р'Б, БРБ беербе
-
dragan
- Expert
- Postovi: 8889
- Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
- Lokacija: Fruška gora
- Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 608
Pohvalio: 608
Re: "Metro na vodi"
U ovom postu sam već pisao gde bi mogli da se naruče katamarani.Прле » 15 Nov 2019 12:28 pm napisao: Катамарани би имали смисла само ако би се заиста такав тип пловила и употребио.
viewtopic.php?p=662546#p662546
Ova firma ih proizvodi u turističkoj verziji sa 80 mesta, ali bi mogli da se naruče
sa autobuskim sedištima, možda avionskim

https://www.kosanovic-brodovi.com/proiz ... /katamaran
-
dragan
- Expert
- Postovi: 8889
- Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
- Lokacija: Fruška gora
- Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 608
Pohvalio: 608
Re: "Metro na vodi"
" . . poslednji set mera za bolju prohodnost javnog prevoza utvrđuje se strategijom koja je upravo u izradi. .
. . .
Strategija obuhvata tender za javno-privatno partnerstvo za rečni javni saobraćaj sa izgradnjom pristana, ."
https://www.beograd.rs/lat/beoinfo/1768 ... z-zastoja/
Dakle, neko ipak prati ovu temu i usvaja predloge, kao ovaj za Javno-privatno partnerstvo.
viewtopic.php?p=669160#p669160
. . .
Strategija obuhvata tender za javno-privatno partnerstvo za rečni javni saobraćaj sa izgradnjom pristana, ."
https://www.beograd.rs/lat/beoinfo/1768 ... z-zastoja/
Dakle, neko ipak prati ovu temu i usvaja predloge, kao ovaj za Javno-privatno partnerstvo.

viewtopic.php?p=669160#p669160
-
Прле
- Higher intermediate
- Postovi: 1658
- Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2027
Pohvalio: 1937
Pohvalio: 1937
Re: "Metro na vodi"
Дај Боже да макар тако паметне идеје долазе у могућност реализације. Нисам против да седим овде и бесплатно генеришем идеје (са свима вама заједно на форуму, разуме се) за армију партијских послушника. Камо среће да се прислушају саветима пре него ли крену да праве хаос као са жичаром...
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13151
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16321
Pohvalio: 38007
Pohvalio: 38007
Re: "Metro na vodi"
Да нас више слушају и да решавају реалне проблеме на које указујемо, владали би још најмање деценију.
Pohvale za post: 3
-
srdjan
- Higher intermediate
- Postovi: 548
- Pridružio se: Sre Sep 29, 2010 10:19 am
- Lokacija: Europe
- Kontakt:
Pohvaljen: 1139
Pohvalio: 73
Pohvalio: 73
Re: "Metro na vodi"
Beograd uvodi javni prevoz rekom
http://www.politika.rs/scc/clanak/44593 ... evoz-rekom
http://www.politika.rs/scc/clanak/44593 ... evoz-rekom
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9335
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15928
Pohvalio: 10107
Pohvalio: 10107
Re: "Metro na vodi"
Da se kladimo - fokusna tačka biće BW Galerija.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 4
-
Siniša
- Higher intermediate
- Postovi: 1676
- Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 957
Pohvalio: 1719
Pohvalio: 1719
Re: "Metro na vodi"
Začudo, sačuvao sam flajer tzv. "Metroa na vodi" iz 2008.
Kada sam imao vremena, znao sam da koristim ovu liniju do centra. Tako sam iste godine išao na Sajam knjiga brodom do Ade i onda ovim vozićem do Radničke(ali nisam siguran da je to bio elektro-voz, kako piše na flajeru). Sretnem ja prijatelja na sajmu i kad smo završili obilazak, predložim mu da isproba vozić i brod do kuće, ako ima vremena (živi u Zemunu). Dođosmo mi do Radničke u zakazano vreme, no voza nigde. Čekali smo ga jedno 20-30 minuta i odlučili smo da propešačimo do pristaništa za brod
Sama ideja iz tog perioda je odlična, međutim, sve je to bilo neozbiljno izvedeno. Brodovi su spori, ponekad nisu ni polazili na vreme, a neki polasci i otkazani. A ovo sa vozićem je smejurija. Svakako da je trebalo povezati pristanište na Adi sa Radničkom, ali ne sa turističkim vozićem. Pristanište u Bloku 70A je bilo povezsano sa prevozom, ali ti busevi nisu bili u skladu sa redom vožnje broda i nije postojala linija koja bi kupila putnike iz potencijalno bližih naselja. Realno, ta linija je odgovarala samo onima koji žive u Blokovima 70 i 70A i koji su blizu pristaništa.
Kada sam imao vremena, znao sam da koristim ovu liniju do centra. Tako sam iste godine išao na Sajam knjiga brodom do Ade i onda ovim vozićem do Radničke(ali nisam siguran da je to bio elektro-voz, kako piše na flajeru). Sretnem ja prijatelja na sajmu i kad smo završili obilazak, predložim mu da isproba vozić i brod do kuće, ako ima vremena (živi u Zemunu). Dođosmo mi do Radničke u zakazano vreme, no voza nigde. Čekali smo ga jedno 20-30 minuta i odlučili smo da propešačimo do pristaništa za brod

Sama ideja iz tog perioda je odlična, međutim, sve je to bilo neozbiljno izvedeno. Brodovi su spori, ponekad nisu ni polazili na vreme, a neki polasci i otkazani. A ovo sa vozićem je smejurija. Svakako da je trebalo povezati pristanište na Adi sa Radničkom, ali ne sa turističkim vozićem. Pristanište u Bloku 70A je bilo povezsano sa prevozom, ali ti busevi nisu bili u skladu sa redom vožnje broda i nije postojala linija koja bi kupila putnike iz potencijalno bližih naselja. Realno, ta linija je odgovarala samo onima koji žive u Blokovima 70 i 70A i koji su blizu pristaništa.
Pohvale za post: 6
Povratak na “Beobuild - radionica”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gosta