Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

nekianonimnilik":1rz9cnp3 je napisao(la):
zato sto niko normalan u svetu ne koristi engleski engleski, nego americki, koji je prosto standardni medjunarodni engleski koji svi, pogotovo mladi, razumeju

npr moj cale je pre 30ak godina ucio engleski engleski jer je to tad bio standard, i sad jedva razume bilo kog stranca kad prica engleski, jedino potpuno razume matorce kao on ili prave engleze
Pogotovo je sopstvenoj ideji američkog engleskog sklon mladi srpski izgubljeni naraštaj vaspitavan na prostačkim američkim televizijskim i muzičkim sadržajima, sklon takođe i neproverenim i neosnovanim tvrđenjima, tj. drugačije rečeno lupetanju gluposti.



Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
Izvor: Beobuild.rs

Planirana ugradnja liftova na Prokopu

Nakon zatvaranja stare železničke stanice na Savskom trgu nastali su brojni problemi za domaće i strane putnike koji koriste ovaj vid prevoza. Glavna železnička stanica preseljena je na Prokop, iako kompleks uopšte nije bio spreman da preuzme tu funkciju. Loša organizacija dovela je do ogromnog broja žalbi građana, pa su nadležni bili primorani da reaguju. Na peronima su naknadno ugrađeni automati za prodaju pića i užine, postavljen je bankomat i menjačnica, kao i lift za invalide na stepeništu kod čekaonice. Sada bar postoje najosnovnije usluge na peronima, međutim to je samo deo problema na ovom nezavršenom objektu. Drugi gorući problem predstavlja loša pristupačnost objektu, pošto je trenutno ulazak na stanicu moguć samo putem uskog pomoćnog stepeništa. To znači da vozovima ne mogu da pristupe nepokretne ili slabo pokretne osobe, a praktično je nebezbedno za sve putnike sa dosta prtljaga.

Iz tog razloga pokrenuta je hitna nabavka dva lifta, koji će biti ugrađeni tako da budu funkcionalni i nezavisno od stanične zgrade. Njihov zadatak će biti da spuštaju ljude sa kote 105 na glavnoj ploči do perona, čime će privremeno biti rešen i problem pristupačnosti. Danas je istekao rok za otvaranje pristiglih ponuda, pa ukoliko sve bude kako treba može se očekivati skoro dodeljivanje ugovora. Početak radova u tom slučaju biće polovinom septembra, dok je predviđeno da ugradnja traje 45 dana od uvođenja izvođača u posao.

Celu vest kao i vise prikaza i fotografija radova na ploci mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/planirana-ugradnja-l ... p2807.html
01-mapa-ploca-prokop-liftovi.jpg

03-prokop-lift-na-peronu-f01.jpg

180829-zeleznicka-stanica-prokop-06.jpg

180829-zeleznicka-stanica-prokop-22.jpg

Celu vest kao i vise prikaza i fotografija radova na ploci mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/planirana-ugradnja-l ... p2807.html
 
Zašto se liftovi grade tako daleko od glavnog ulaza, da li to znači da će pristup biti mogući i iz pravca Ruda sa severo-zapadne strane?
 
Колико је мало било потребно да ова станица буде колико-толико функционална али не ми волимо више да се брукамо пред светом. :cry:
 
Moraće vođa da objasni kako smo mi jako razmaženi ali da je on mekog srca pa nam je podario ne jedan nego 2 lifta koji su naj naj u novijoj istoriji prokopačkih liftova
 
Мислим да ће част да пусти лифт у погон припасти Штрумфети.
 
Prave liftove na mestu gde nisu projektom ni predviđeni. Eto još jednog u moru privremenih rešenja.
 
Ако лепо видим,сместили су их у зони такси станице, доста даље и од шалтер сале и од аутобуског стајалишта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563513#p563513:3ogupmm5 je napisao(la):
WLABmz » Čet Avg 30, 2018 11:58 pm[/url]":3ogupmm5]Prave liftove na mestu gde nisu projektom ni predviđeni. Eto još jednog u moru privremenih rešenja.
Odakle ti to da nisu predviđeni?
 
Ne postoje na tom mestu ni na jednom planu pre ovog sad. A ako se ne varam, za razliku od ostalih perona na VI peronu nema ostavljen otvor za lift na tom mestu gde će se graditi.
 
Rekao si "Prave liftove na mestu gde nisu projektom ni predviđeni."

Pa ako postoje u sadašnjem projektu znači da su projektovani i predviđeni ;)
 
Hteo sam reći, osnovnim projektom. Ali nije to poenta. Poenta je večito neko rušenje, preprojektovanje, improvizacije. Zato se i dešavaju stvari kao u Grdeličkoj klisuri, zato se decenijama kasni sa projektima, zato se večito juri sopstveni rep...
 
A ti si kao upoznat sa glavnim projektom iuli ti osnovinim kako kazes .Koje preprojektovanje po redu ...si tako siguran ...Kakvo sad decenisko kasnjenje ..
 
Пројекат је завршен 1974., изградња је започела 8. октобра 1977, са планираним роком изградње од 18 месеци, при чему би први воз кроз станицу прошао на Дан рада, 1. маја 1979.

Danas je 31.08.2018. Koje preprojektovanje po redu? Verovatno niko nikad neće to uspeti da tačno sabere. Da ne pričam o raznim drugim još gorim primerima u oblasti železnice, ali i saobraćaja uopšte u Srbiji.
 
Svakako slažem se da bi trebalo da izbegnemo polu rešenja,i naknadne radove i večite faze.

Međutim želeo sam da otklonim dilemu pa sam odgovorio na tvoju konstataciju kako bi forumaši koji prate temu znali da ovo nije nikakvo privremeno iznuđeno rešenje u projektnom smislu već izvođenje po postojećem projektu i planu. Dva lifta koja će se graditi su pre svega namenjena invalidima ali će do izgradnje stanične zgrade poslužiti i za ostale namene i potrebe putnika. Liftovi su namenski postavljeni tu kako bi se iz tzv. drop off zone pristupalo direktno rampi ka pothodniku.
 
I nece biti sigurno jedini kad se stanica zavrsi i bice i eskalatori
Tito umro drzava se raspala malo smo ratovali mos misliti infrastruktura nam kasni ...
 
Naravno da mora da postoji projekat i plan po kojem će se raditi takve stvari. Ali ovaj (pod)projekat upravo jeste privremeno iznuđeno rešenje zbog preuranjenog premeštanja putničkog saobraćaja na Prokop i najlakši i najbrži način da štrumpfeta još jednom dođe do Prokopa ove godine i priča bajke pred spavanje za štrumpfove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563529#p563529:rbkhs9ro je napisao(la):
direktor » Pet Avg 31, 2018 12:48 am[/url]":rbkhs9ro]I nece biti sigurno jedini kad se stanica zavrsi i bice i eskalatori
Tito umro drzava se raspala malo smo ratovali mos misliti infrastruktura nam kasni ...

Čoveče, da je Prokop bio završen u roku Tito bi ga otvorio 1979.
 
180829-zeleznicka-stanica-prokop-27.jpg


Ovaj deo mi nikad nije bio jasan:
Zasto cekaonica nije u ravni sa peronom nego postoje ove stepenice?
Znaci morace da se koristi lift (neki buduci) da bi se ljudi sa invaliditetom spustili za samo metar i po.
 
Stoji lift za invalide na desnom stepeništu.

Ali zaista je skandalozno da u 21. veku nije skoro sve prilagođeno osobama sa invaliditetom.

Pa čak i da izuzmemo invalide i kolica za bebe (koji čine manje od 1% putnika), svakom putniku je lakše da kotrlja kofer nego da ga nosi uz i niz stepenice.
 
Nisam ni primetio taj liftic u vidu platforme ali kao sto kazes, kad krene masa ljudi iz voza ili u voz, ne mogu svi da cekaju pokretnu platformu da se penju i spustaju jedan po jedan zbog 10 stepenika.
Ovo je jos jedan u nizu propusta CIP-iripija.
 
Da ne pričamo o tome da je sigurno jeftinije napraviti kosine, nego kupiti lift i plaćati njegovo održavanje.

Eeeeeeej, stepenice na putničkoj stanici !?!?
 
Mnogo toga sto je projektovano u transportnoj infrastrukturi u Srbiji je dosta cudno.
Za neke propuste nije ni nedostatak novca kljucni faktor vec neko neznanje projektanta.
 
Vrh